Szkolenia indywidualne
Oferta skierowana jest do osób przygotowujących się do objęcia ważnych stanowisk, wystąpień publicznych, funkcjonujących w środowisku biznesowym lub realizujących obowiązki na arenie międzynarodowej.
Etykieta biznesu
Poznaj zasady obowiązujące w relacjach służbowych i buduj profesjonalny wizerunek swój i swojej firmy. Dowiedz się jakie zasady obwiązują w kontaktach z osobami o wyższej randze, klientami czy politykami.
Etykieta dla administracji
To obszar wiedzy dla pracowników instytucji administracji publicznej, ułatwiający budowanie profesjonalnych relacji służbowych zarówno wewnątrz sektora administracyjnego, jak i z innymi podmiotami.
Profesjonalny Asystent Zarządu
Profesjonalne przygotowanie do pełnienie funkcji Asystenta Zarządu, Sekretarki, Recepcjonisty. Praktyczna wiedza, która pozwoli budować profesjonalny wizerunek firmy.
Etykieta dla studentów
Oferta skierowana do studentów, którzy chcą się wyróżnić na rynku pracy i od początku budować swój profesjonalny wizerunek w relacjach służbowych.
Etykieta przy stole
Poznaj zasady, które obowiązują na przyjęciach bufetowych, podczas oficjalnych przyjęć zasiadanych oraz wizyt w restauracjach. Wiedza niezbędna i przydatna zarówno w relacjach służbowych, jak i towarzyskich.
Różnice kulturowe
Obszar wiedzy uświadamiający wpływ kultury na budowanie relacji w biznesie. Poznanie tych zasad pozwala lepiej zrozumieć zagranicznych partnerów biznesowych i świadomie budować relacje z nimi.
Budowanie relacji służbowych
Warsztat uświadamiający znaczenie i rolę relacji w działaniach biznesowych. Warsztaty realizowane są w oparciu o narzędzia coachingowe, ułatwiające wypracowanie pożądanych rozwiązań.
INNI O MOICH SZKOLENIACH
Farm Frites Poland
„(..)Etykieta biznesu – temat, który wydaje się wszystkim powszechnie znany, decydowanie może pokazać jak wiele jeszcze brakuje nam ogłady w codziennych, biznesowych (i nie tylko) zachowaniach.”
Dorota Markiewicz-Kubik
Dyrektor ds. HR Farm Frites Poland
Uniwersytet Gdański
„Pani Dagmara Łuczka prowadziła przedmiot w języku angielskim zatytułowany „Business Etiquette” dla studentów studiów podyplomowych International Business. (..) Rekomenduję Panią Dagmarę Łuczkę, jako trenerkę profesjonalną, doskonale przygotowaną i znającą zagadnienia związane z etykietą biznesu i savoir vivre(..)”
prof. UG, dr hab. Dorota Simpson
Kierownik Studiów Podyplomowych Biznes Międzynarodowy
Women’s International Shipping and Trading Association
Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, było ciekawe i przydatne. Wszyscy uczestniczy ocenili jakość i przydatność szkolenia wysoko (…)
Wanda Dobrowolska
Parfieńczyk. Prezes Women’s International Shipping and Trading Association
Coca-Cola
Podstawy etykiety biznesu – czyli jak stosować zasadę precedencji. To warsztat, który Pani Dagmara Łuczka przeprowadziła dla wybranego grona pracowników Coca-Cola HBC Polska. W pełni polecam – cenna wiedza, która pozwala unikać niezręcznych sytuacji i ułatwia świadome budowanie relacji opartej na wzajemnym szacunku
Anna Karecka
Dyrektor ds. Rozwoju i Coachingu Coca-Cola HBC Polska
Mercedes-Benz
„Wiedza zdobyta na szkoleniu prowadzonym przez Panią Dagmarę Łuczkę stanowi ważny fundament w budowaniu moich relacji służbowych. Szkolenie uważam za wartościowe, a prowadzącą wysoko oceniam jako eksperta w tej dziedzinie”
Olga Witman
Prezes Zarządu Mercedes-Benz Witman Sp. Z o.o.