
Szczerość czy uprzejmość
Szczerość czy uprzejmość względem klientów? Moglibyśmy zakończyć nie rozpocząwszy nawet naszych rozważań mówiąc, że „to zależy”. Ale choć wszyscy
Szczerość czy uprzejmość względem klientów? Moglibyśmy zakończyć nie rozpocząwszy nawet naszych rozważań mówiąc, że „to zależy”. Ale choć wszyscy
„Etykieta poterana, pożółkła, z cerami na łokciach i z łatami na dziurach, przeżyła się i zdziczała. Świat się przewrócił do
Kilka tygodni temu wróciłam z Indii, gdzie odbywałam szkolenie z Indyjskiej etykiety biznesu. Tym razem to ja się szkoliłam, co
O tym, że bywać trzeba chcieć pisałam we wrześniowym numerze magazynu TM. I to od chęci, a tak naprawdę uświadomienia
Czy wiesz, że 3/4 osób odczuwa duży stres i dyskomfort w większym towarzystwie osób, których nie zna?
Jeśli o zasadzie precedencji można powiedzieć, że jest najważniejszą i pierwszą zasadą etykiety biznesu, o czym pisałam w poprzednim numerze
Czasami zdarza się, że niewiedza na temat tego jak się zachować odbiera nam pewność siebie i nie pozwala w pełni
Gdybyśmy chcieli cofnąć się do początków etykiety, wylądowalibyśmy w XIX wieku na Kongresie Wiedeńskim. I trudno się dziwić co po
Bywać trzeba umieć. Nie każdy ma w sobie jednak pierwiastek lwa salonowego, który odnajdzie się zawsze i w każdej sytuacji: bryluje na salonach, sprawnie zmienia towarzystwo, lekko rzuci zawsze śmiesznym żartem, zna się na drinkach i nie odpuści żadnego kawałka na parkiecie. Do tego pozna kogo trzeba, ba nawet się zaprzyjaźni z kim trzeba, a wychodząc nie zapomni skomplementować gospodarzom udanej imprezy. Można by powiedzieć, że z tym trzeba się urodzić. Urodzić bądź nauczyć, a w tym może nam pomóc znajomość zasad etykiety.
Event Marketing to jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi do budowania wizerunku, a tym samym zacieśniania relacji z Klientami. Choć często organizację dużych wydarzeń specjalnych powierzamy profesjonalisto, to warto znać najważniejsze zasady, które pomogą nam wymagać najwyższych standardów od podwykonawców.