Czy pokolenie Z docenia siłę relacji jako czynnika wspierającego działania biznesowe?
Dając pod opiekę młodym pracownikom kluczowych klientów zakładamy często, że wiedzą jak się nimi zająć, jak podtrzymać budowane przez lata relacje, jak sprawić by klient czuł się ważny. Jednak czy rzeczywiście tak jest?
- Czy Twoi pracownicy wiedzą jak ważne są relacje i jakie Twoja firma ma oczekiwania?
- Czy i jak angażują się w pielęgnowanie relacji z kluczowymi klientami?
- Czy mają świadomość kim są kluczowi klienci i jak dbać o relacje z nimi?
- Czy mają na to czas?
Czy pokolenie Z nie docenia relacji jako czynnika wspierającego działania biznesowe? Tylko 61% uważa, że „Relacje międzyludzkie są bardzo ważnym czynnikiem wspierającym działania biznesowe”. Jak więc dbać o relacje, angażować się w nie, skoro nie mamy świadomość ich roli i znaczenia?
Zapraszam do zapoznania się z raportem „Pokolenie Z vs Silversi”, w którym pytam przedstawicieli tych pokoleń o to jak postrzegają relacje służbowe, jaką rolę pełnią dla nich relacje i jak podchodzą do zasad etykiety oraz konwenansów w środowisku służbowym.
link do pobrania RAPORTU: Pokolenie Z vs Silversi