Profesjonalny wizerunek asystentki, to najlepsza wizytówka firmy. Wiedzą o tym Ci, którzy mają taki skarb, oraz Ci, którym tego skarbu brakuje. Szkolenie „Profesjonalny Asystent Zarządu” uczy najwyższych standardów zachowań osoby pełniące funkcję sekretarki, recepcjonisty, asystenta zarządu, lub pretendujące do któregoś z tych stanowisk. W oparciu o zasady etykiety, uczestnicy uczą się właściwego zachowania w różnych sytuacjach adekwatnych do pełnionej roli, profesjonalnej obsługi Klienta oraz współpracy na linii Sekretariat – Zarząd.
Zakresy tematyczne:
- Analiza kluczowych kompetencji asystentki
- Zasady organizacji czasu pracy
- Znaczenie i rola sekretariatu oraz jego pracowników w budowaniu wizerunku firmy
- Autoprezentacja w pracy asystentki
- Komunikacja werbalna
- Komunikacja niewerbalna (uścisk dłoni, mowa ciała)
- Podstawowe zagadnienie z zakresu etykiety biznesu
- Główne różnice pomiędzy savoir vivre towarzyskim a biznesowym
- Kardynalne zasady etykiety biznesu
- Zasada procedencji czyli pierwszeństwa
- Zasady podczas powitania i przedstawiania się
- Wymiana wizytówek – jak to robić dobrze
- Nawiązywanie nowych relacji biznesowych
- Przedstawianie sobie gości
- Etykieta telefoniczna
- Profesjonalna korespondencja klasyczna
- Najczęściej popełniane błędy
- Netykieta – czyli etykieta w służbowej korespondencji elektronicznej
- Wizerunek firmy a nasza obecność w mediach społecznościowych
- Prawo autorskie a służbowe e-maile
- Profesjonalny wizerunek asystentki
- Przyjmowanie gości
W tym obszarze oferuję:
- Szkolenia dla firm
- Konsultacje indywidualne
- Opracowanie i wdrażanie standardów
- Konsultacje telefoniczne i e-mailowe
- Konsultacje w zakresie budowania osobistego wizerunku