Skip links

Budowanie relacji służbowych

Etykieta biznesu
Etykieta dla administracji
Etykieta dla studentów
Etykieta przy stole
Różnice kulturowe
Budowanie relacji służbowych
Budowanie relacji służbowych, to warsztat mający na celu przyjrzenie się obecnej kulturze budowania relacji w firmie i wypracowanie metod efektywniejszego ich budowania. Warsztat opiera się na metodach coachingowych, których zadaniem jest wypracowanie wspólnych celów, zdiagnozowanie kluczowych działań i metod budowania relacji z Klientami (i nie tylko). Warsztat skłania również każdego uczestnika do autorefleksji  i świadomego zdefiniowania swoich własnych celów i prac nad udoskonaleniem relacji służbowych.
Zakresy tematyczne:
  • Czym są relacje?
  • Rola i znaczenie relacji służowych
  • Korzyści z budowania relacji
  • Oczami Klienta – czego oczekuje nasz Klient?
  • Metody budowania relacji służbowych
  • Analiza standu obecnego w firmie
  • Obszaray do rozwoju
  • Najczęściej popełnianie błędy przy budowaniu relacji
  • Siła relacji osobistych
  • Jak budować relacje przez telefon i e-mail?
  • Netykieta
  • Etykieta telefoniczna
W tym obszarze oferuję:
  • Warsztaty dla firm
  • Warsztaty indywidualne