Skip links

Szkolenie dla Asystentów Zarządów

Ruszają zapisy na jedyne, w tym roku, szkolenie otwarte dla Asystentek i Asystentów Zarządów. Zapoznaj się z programem i zapisz się na szkolenie za pomocą evenea. Serdecznie zapraszam

Kliknij tu, żeby przejść do Evenea i zapisać się na szkolenie. 

Jeśli jesteś Asystentką / Asystentem Zarządu, odpowiadasz za organizację wydarzeń specjalnych w twojej firmie, odpowiadasz za przyjmowanie gości, korespondencję służbową, wspierasz pracę zarządu, reprezentując firmę uczestniczysz w różnego rodzaju wydarzeniach specjalnych to zapraszam cię na szkolenie Executive Assistant Protocol Program. To szkolenie skierowane jest do asystentów zarządu, które/którzy chcą wykonywać swoją prace w sposób świadomy, świadomie budować relacje, rozwijać się.

„Executive Assistant Protocol Program”

I dzień:

(09:00 – 16:00)

Asystentka / Asystent Zarządu – znaczenie i rola w organizacji

Etykieta biznesu w pracy Asystentki / Asystenta Zarządu

  • Polska kultura narodowa – charakterystyka
  • Główne różnice pomiędzy savoir vivre towarzyskim a biznesowym
  • Kardynalne zasady etykiety biznesu
  • Etykieta służbowa, a polska kultura narodowa
  • Różnice pokoleniowe, a etykieta

Precedencja (pierwszeństwo) w relacjach służbowych – wszystko co powinniśmy wiedzieć o kolejności i hierarchii w relacjach służbowych

  • Precedencja – wymysł czy przydatna wiedza?
  • Precedencja w codziennych sytuacjach
  • Zasady podczas powitania i przedstawiania się
  • Uścisk dłoni, a precedencja
  • Kiedy wstajemy, kiedy nie musimy wstawać
  • Dołączanie do grup/osób i przedstawianie się
  • Przechodzenie na „Ty”
  • Wymiana wizytówek – jak to robić dobrze

Organizacja spotkań i wydarzeń specjalnych

  • Ustalanie precedencji gości
  • Rozsadzanie gości podczas spotkań – przydzielanie miejsc zgodnie z precedencją
  • Tranfery gości – usadzanie gości w samochodzie
  • Podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań
  • Powitanie gości i opieka nad gośćmi do czasu rozpoczęcia spotkania
  • Anonsowanie gości
  • Organizowanie poczęstunku
  • Serwowanie napojów / poczęstunku
  • Gościnność w sekretariacie
  • Organizacja wyjazdów służbowych

Netykieta – czyli zasady obowiązujące w internecie

  • Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
  • Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej
  • Poprawna struktura wiadomości elektronicznej
  • O czym należy pamiętać, by zachować zasady precedencji w korespondencji e-mailowej
  • Najczęściej popełniane błędy
  • Poufność korespondencji e-mailowej

Rozmowy telefoniczne- zasady, o których należy pamiętać prowadząc biznesowe rozmowy telefoniczne

  • Pierwszeństwo w rozmowach telefonicznych
  • Profesjonalne rozpoczęcie i zakończenie rozmowy telefonicznej
  • Nieodebrane połączenia i oddzwanianie
  • Przerwane rozmowy
  • Kultura rozmów telefonicznych
  • Telefony od dziennikarzy – przekazywanie rozmów
  • Kultury nisko i wysokokontekstowe (szczerość, a budowanie relacji)

Zasady podczas zapoznawania ze sobą osób

  • Zapoznawanie ze sobą osób z różnych środowisk: klientów, osób publicznych, znajomych, przełożonego, kolegów z pracy
  • Precedencja podczas zapoznawania ze sobą osób
  • Tytułowanie i zwroty grzecznościowe

II dzień

(09:00 – 15:00)

Autoprezentacja w biznesie – kluczowe 7 sekund

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Prawidłowe przedstawianie się
  • Uścisk dłoni – jak to robić dobrze
  • Kontakt wzrokowy w kulturze polskiej i w innych kulturach
  • Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie
  • Najczęściej popełniane błędy

Dress code w miejscu pracy

  • Profesjonalny strój biznesowy dla mężczyzn i kobiet
  • Kolory w biznesie
  • Najczęściej popełniane błędy

Przyjęcia bufetowe, zasiadane, służbowe spotkania w restauracjach (teoria i praktyka) – jak bywać

  • Etykieta podczas przyjęć – kolejność spożywania dań, prawidłowe korzystanie z zastawy, serwetki
  • Wszystko o zastawie stołowej
  • Mowa sztućców
  • Serwetka – jak właściwie z niej korzystać
  • Budowanie relacji podczas przyjęć
  • Obowiązki gospodarza / przywileje gości
  • Toasty
  • Akceptacja win
  • Nietypowe dania
  • Taktowna płatność (w restauracji)
  • Rodzaje serwisów kelnerskich
  • Small talk na przyjęciach