Ruszają zapisy na jedyne, w tym roku, szkolenie otwarte dla Asystentek i Asystentów Zarządów. Zapoznaj się z programem i zapisz się na szkolenie za pomocą evenea. Serdecznie zapraszam
Kliknij tu, żeby przejść do Evenea i zapisać się na szkolenie.
Jeśli jesteś Asystentką / Asystentem Zarządu, odpowiadasz za organizację wydarzeń specjalnych w twojej firmie, odpowiadasz za przyjmowanie gości, korespondencję służbową, wspierasz pracę zarządu, reprezentując firmę uczestniczysz w różnego rodzaju wydarzeniach specjalnych to zapraszam cię na szkolenie Executive Assistant Protocol Program. To szkolenie skierowane jest do asystentów zarządu, które/którzy chcą wykonywać swoją prace w sposób świadomy, świadomie budować relacje, rozwijać się.
„Executive Assistant Protocol Program”
I dzień:
(09:00 – 16:00)
Asystentka / Asystent Zarządu – znaczenie i rola w organizacji
Etykieta biznesu w pracy Asystentki / Asystenta Zarządu
- Polska kultura narodowa – charakterystyka
- Główne różnice pomiędzy savoir vivre towarzyskim a biznesowym
- Kardynalne zasady etykiety biznesu
- Etykieta służbowa, a polska kultura narodowa
- Różnice pokoleniowe, a etykieta
Precedencja (pierwszeństwo) w relacjach służbowych – wszystko co powinniśmy wiedzieć o kolejności i hierarchii w relacjach służbowych
- Precedencja – wymysł czy przydatna wiedza?
- Precedencja w codziennych sytuacjach
- Zasady podczas powitania i przedstawiania się
- Uścisk dłoni, a precedencja
- Kiedy wstajemy, kiedy nie musimy wstawać
- Dołączanie do grup/osób i przedstawianie się
- Przechodzenie na „Ty”
- Wymiana wizytówek – jak to robić dobrze
Organizacja spotkań i wydarzeń specjalnych
- Ustalanie precedencji gości
- Rozsadzanie gości podczas spotkań – przydzielanie miejsc zgodnie z precedencją
- Tranfery gości – usadzanie gości w samochodzie
- Podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań
- Powitanie gości i opieka nad gośćmi do czasu rozpoczęcia spotkania
- Anonsowanie gości
- Organizowanie poczęstunku
- Serwowanie napojów / poczęstunku
- Gościnność w sekretariacie
- Organizacja wyjazdów służbowych
Netykieta – czyli zasady obowiązujące w internecie
- Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
- Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej
- Poprawna struktura wiadomości elektronicznej
- O czym należy pamiętać, by zachować zasady precedencji w korespondencji e-mailowej
- Najczęściej popełniane błędy
- Poufność korespondencji e-mailowej
Rozmowy telefoniczne- zasady, o których należy pamiętać prowadząc biznesowe rozmowy telefoniczne
- Pierwszeństwo w rozmowach telefonicznych
- Profesjonalne rozpoczęcie i zakończenie rozmowy telefonicznej
- Nieodebrane połączenia i oddzwanianie
- Przerwane rozmowy
- Kultura rozmów telefonicznych
- Telefony od dziennikarzy – przekazywanie rozmów
- Kultury nisko i wysokokontekstowe (szczerość, a budowanie relacji)
Zasady podczas zapoznawania ze sobą osób
- Zapoznawanie ze sobą osób z różnych środowisk: klientów, osób publicznych, znajomych, przełożonego, kolegów z pracy
- Precedencja podczas zapoznawania ze sobą osób
- Tytułowanie i zwroty grzecznościowe
II dzień
(09:00 – 15:00)
Autoprezentacja w biznesie – kluczowe 7 sekund
- Efekt pierwszego wrażenia
- Prawidłowe przedstawianie się
- Uścisk dłoni – jak to robić dobrze
- Kontakt wzrokowy w kulturze polskiej i w innych kulturach
- Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie
- Najczęściej popełniane błędy
Dress code w miejscu pracy
- Profesjonalny strój biznesowy dla mężczyzn i kobiet
- Kolory w biznesie
- Najczęściej popełniane błędy
Przyjęcia bufetowe, zasiadane, służbowe spotkania w restauracjach (teoria i praktyka) – jak bywać
- Etykieta podczas przyjęć – kolejność spożywania dań, prawidłowe korzystanie z zastawy, serwetki
- Wszystko o zastawie stołowej
- Mowa sztućców
- Serwetka – jak właściwie z niej korzystać
- Budowanie relacji podczas przyjęć
- Obowiązki gospodarza / przywileje gości
- Toasty
- Akceptacja win
- Nietypowe dania
- Taktowna płatność (w restauracji)
- Rodzaje serwisów kelnerskich
- Small talk na przyjęciach