Zdobyte doświadczenie:
- Rzecznik Prasowy Bałtyckiego Terminala Kontenerowego
- Specjalista ds. PR na Bałtyckim Terminalu Kontenerowym
- Rzecznik Prasowy pięciu edycji BCT Gdynia Marathon – międzynarodowego maratonu pływackiego
- PR Manager projektu SMOK
- Prowadzenie wydarzeń specjalnych i konferencji prasowych dla: Fashion House Outlet Center, Bałtyckiego Terminala Kontenerowego, Grupy Olsztyńskiej Szkoły Biznesu, BCT Gdynia Marathon 2011
Przeprowadzone szkolenia m.in. dla:
- Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
- Orange Polska
- Trefl Gdańsk
- Coca-Cola HBC Polska
- PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
- Aviko Sp. Z o.o.
- Farm Frites Poland S.A.
- mBank
- PKO BP
- Bank Gospodarstwa Krajowego
- Wood-Mizer
- ThyssenKrupp
- ING Hubs Poland
- FutureProcessing
- Olivia Business Centre
- DCT Gdańsk S.A.
- Morska Agencja Gdynia
- CRIST S.A. – Stocznia Remontowa
- Kadra akademicka Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Zarządzania)
- Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
- Wista – Women’s International Shipping & Trading Association
- Gdański Park Naukowo-Technologiczny
- Interizon – Pomorski Klaster ITC
- Giełda Elbląska
- FRDL Poznań
- Grupa Olsztyńskiej Szkoły Biznesu
- Grupa ODiTK (Ośrodka Doradztwa i Treningu Kierowniczego)
- Progressteron
- Branża hotelarska
- Dyrektorzy szkół, przedszkoli, nauczyciele, doradcy metodyczni
- Szkolenia otwarte dla biznesu
Dotychczasowa współpraca z uczelniami wyższymi:
- Uniwersytet Pomorski – Studia MBA Przedmiot: „Etykieta biznesu”
- Akademia Morska Gdynia – Przedmiot: „Kreowanie wizerunku osób w biznesie”
- Uniwersytet Szczeciński – Przedmiot: „Media Relations oraz monitoring mediów”
- Uniwersytet Szczeciński – Przedmiot: „Wewnętrzne Public Relations”
- Wyższa Szkoła Finansów i Administracji –Przedmiot: „Wizerunkowe aspekty kształtowania ścieżki zawodowej”
- Uniwersytet Gdański – Przedmiot: „Savoir vivre and business etiquette”
- Uniwersytet Gdański – “Savoir vivre i etykieta biznesu” – wykład gościnny na zaproszenie koła naukowego PR
Autorka artykułów z zakresu Savoir Vivre i etykiety dla magazynu „Transport Manager”
- „Etykieta w biznesie- przeżytek czy pomocna wiedza?” No 3 2015
- „Etykieta podczas przyjęć i spożywania posiłków” – No 4 2015
- „Precedencja w biznesie – czyli o tym kto pierwszy, komu i dlaczego” – No 5 2015
- „O prezentach w biznesie i nie tylko” – No 6 2015
- „Różnice kulturowe w relacjach biznesowych” – No 1 2016
- „Co kraj to biznesowy obyczaj” – No 2 2016
- „O kulturze biznesowej Państwa Środka i Kraju Kwitnącej Wiśni” – No 3 2016
- „Świat arabski a polska kultura biznesu” – No 4 2016
- „Relacje biznesowe z Hindusami” – No 5 2016
- „Mowa gestów” – No 6 2016
Odbyte kursy i szkolenia:
- Międzynarodowa certyfikacja Train the Trainers w zakresie indyjskiej etykiety biznesu – Manners Matter India
- Międzynarodowa certyfikacja Train the Trainers w zakresie: „International Business Etiquette Consultant and Cross-Cultural Specialist” – International Etiquette and Protocol Academy of London
- „Protokół Dyplomatyczny” – Europejska Akademia Dyplomacji”
- „Wystąpienia Publiczne”
- „Maritime Public Relations” – szkolenie z zakresu działań PR w branży morskiej – Londyn
- „Indywidualne szkolenie medialne u Doroty Warakomskiej z wystąpień publicznych i pracy z kamerą.”