Moje doświadczenie zawodowe



Zdobyte doświadczenie:
  • Rzecznik Prasowy Bałtyckiego Terminala Kontenerowego
  • Specjalista ds. PR na Bałtyckim Terminalu Kontenerowym
  • Rzecznik Prasowy pięciu edycji BCT Gdynia Marathon – międzynarodowego maratonu pływackiego
  • PR Manager projektu SMOK
  • Prowadzenie wydarzeń specjalnych i konferencji prasowych dla: Fashion House Outlet Center, Bałtyckiego Terminala Kontenerowego, Grupy Olsztyńskiej Szkoły Biznesu, BCT Gdynia Marathon 2011
Przeprowadzone szkolenia m.in. dla:
  • Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
  • Orange Polska
  • Coca-Cola HBC Polska
  • Aviko Sp. Z o.o.
  • Farm Frites Poland S.A.
  • Morska Agencja Gdynia
  • Kadra akademicka Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Zarządzania)
  • Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
  • Gdański Park Naukowo-Technologiczny
  • Interizon – Pomorski Klaster ITC
  • Giełda Elbląska
  • FRDL Poznań
  • Grupa Olsztyńskiej Szkoły Biznesu
  • Grupa ODiTK (Ośrodka Doradztwa i Treningu Kierowniczego)
  • Progressteron
  • Dyrektorzy szkół, Nauczyciele, Doradcy metodyczni
  • Gdyńskie Schronisko Młodzieżowe
  • Szkolenia otwarte dla biznesu
  • Wista – Women’s International Shipping & Trading Association
  • Liczne szkolenia otwarte
Dotychczasowa współpraca z uczelniami wyższymi:
  • Akademia Morska Gdynia – Przedmiot: „Kreowanie wizerunku osób w biznesie”
  • Uniwersytet Szczeciński – Przedmiot: „Media Relations oraz monitoring mediów”
  • Uniwersytet Szczeciński – Przedmiot: „Wewnętrzne Public Relations”
  • Wyższa Szkoła Finansów i Administracji –Przedmiot: „Wizerunkowe aspekty kształtowania ścieżki zawodowej”
  • Uniwersytet Gdański –  Przedmiot: „Savoir vivre and business etiquette”
  • Uniwersytet Gdański – “Savoir vivre i etykieta biznesu” – wykład gościnny na zaproszenie koła naukowego PR
Autorka artykułów z zakresu Savoir Vivre i etykiety dla magazynu „Transport Manager”
  • „Etykieta w biznesie- przeżytek czy pomocna wiedza?” No 3 2015
  • „Etykieta podczas przyjęć i spożywania posiłków” – No 4 2015
  • „Precedencja w biznesie – czyli o tym kto pierwszy, komu i dlaczego” – No 5 2015
  • „O prezentach w biznesie i nie tylko” – No 6 2015
  • „Różnice kulturowe w relacjach biznesowych” – No 1 2016
  • „Co kraj to biznesowy obyczaj” – No 2 2016
  • „O kulturze biznesowej Państwa Środka i Kraju Kwitnącej Wiśni” – No 3 2016
  • „Świat arabski a polska kultura biznesu” – No 4 2016
  • „Relacje biznesowe z Hindusami” – No 5 2016
  • „Mowa gestów” – No 6 2016
Odbyte kursy i szkolenia:
  • Międzynarodowa certyfikacja w zakresie: „International Business Etiquette Consultant and Cross-Cultural Specialist” – International Etiquette and Protocol Academy of London
  • „Protokół Dyplomatyczny” – Europejska Akademia Dyplomacji”
  • „Wystąpienia Publiczne”
  • „SEO PR”
  • „Etykieta biznesu i savoir vivre”
  • „48 h z Social media”
  •  „Maritime Public Relations” – szkolenie z zakresu działań PR w branży morskiej (Londyn)
  • „Indywidualne szkolenie medialne u Doroty Warakomskiej z wystąpień publicznych i pracy z kamerą.”
  • „Analiza kolorystyczna”
  • „Stylizacja i Kreowanie Wizerunku”
  • „Techniki Komunikacji w  biznesie”
  • „Profesjonalna autoprezentacja”