Budowanie strategii PR
Trudno mówić o świadomym zarządzaniu reputacją i marką, bez świadomości dokąd zmierza firma i jak chce być postrzegana. Budowanie strategii PR to początek świadomych i przemyślanych działań wizerunkowych.
Event marketing
To obszar wiedzy, który pozwala odpowiednio dopasować, zaplanować i zrealizować różnego rodzaju wydarzenia. Szkolenie buduje świadomość znaczenia eventów w budowaniu reputacji firmy.
Komunikacja kryzysowa
Kryzys może dotknąć każdą firmę. Dowiedz się czym jest kryzys, jak się na niego przygotować i jak postępować, by jak najskuteczniej chronić reputację swojej firmy.
Media Relations
Media Realtions to nieocenione narzędzie budowania reputacji firmy, skuteczne tylko w momencie poznania i zastosowania pewnych zasad. Szkolenie uczy planowania i skutecznego budowania relacji na linii Firma – Media, w oparciu o znajomość wzajemnych potrzeb.
Profesjonalny Asystent Zarządu
Profesjonalne przygotowanie do pełnienie funkcji Asystenta Zarządu, Sekretarki, Recepcjonisty. Praktyczna wiedza, która pozwoli budować profesjonalny wizerunek firmy.