Skip links

Szkolenia dla hoteli

Szkolenia dla hoteli
Szkolenia indywidualne
Etykieta biznesu
Wystąpienia publiczne
Etykieta dla administracji
Profesjonalny Asystent Zarządu
Etykieta dla studentów
Etykieta przy stole
Różnice kulturowe
Budowanie relacji służbowych
Oferta skierowana jest do branży hotelarskiej, nastawionej na najwyższe standardy obsługi gości hotelowych oraz gości VIP. To szkolenie, podczas którego omówione zostaną wszelkie obszary związane z obsługą gości hotelowych począwszy od etapu pierwszego kontaktu z gościem w recepcji, poprzez korespondencję e-mailową, rozmowy telefoniczne, a na przyjmowaniu gości VIP kończąc. Szkolenie daje możliwość poznania i utrwalenia zasad etykiety biznesowej i protokołu dyplomatycznego osadzonej w branży hotelarskiej i w pracy hotelarza. Ujednolica standardy i daje pewność, że działamy w oparciu o najwyższe, międzynarodowe standardy, tak bardzo pożądane w branży hotelarskiej.
Zakresy tematyczne:
  • Etykieta w pracy – najważniejsze zasady etykiety służbowej
  • Protokół dyplomatyczny w hotelarstwie – kiedy stosować? Względem kogo? Dlaczego?
  • Główne różnice pomiędzy zasadami etykiety towarzyskiej a biznesowej
  • Zastosowanie zasad etykiety i protokołu w praktyce
  • Przedstawiane sobie osób z różnych środowisk (Gości, osoby znane, przełożeni, dostawcy, Osoby ze świata polityki itp.
  • Tytuły stosowane w korespondencji oficjalnej
  • Tytułowanie w rozmowie z przedstawicielami państw
  • Tytulatura najwyższych stanowisk i wybranych grup zawodowych
  • Obsługa gości VIP – przygotowanie do obsługi delegacji państwowych / polityków / głów państw (praktyczne rady, współpraca z ambasadami i ministerstwami)
  • Protokół dyplomatyczny w praktyce
  • Precedencja stanowisk publicznych w Polsce
  • Usadzanie, zapoznawanie, powitanie, obsługa gości w restauracji  zgodnie z precedencją
  • Transfer gości – usadzenie w samochodzie
  • Różnice kulturowe w obsłudze gościa hotelowego
  • Netykieta – zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
  • Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej
  • Poprawna struktura wiadomości elektronicznej
  • O czym należy pamiętać, by zachować zasady precedencji w korespondencji
    e-mailowej
  • Kultura rozmów telefonicznych
  • Etykieta podczas przyjęć – organizacja i obsługa wydarzeń specjalnych
  • Wszystko o zastawie stołowej – prawidłowe ułożenie (talerze, kieliszki, sztućce)
  • Mowa sztućców
  • Rodzaje serwisów kelnerskich
  • Uzupełnianie zastawy stołowej

 

Sprawdź ofertę

Korzyści ze szkolenia:
  • Weryfikacja obecnych standardów
  • Możliwość przeprowadzenia tajemniczego klienta pod kątem etykiety telefonicznej i e-mailowej
  • Praca na „żywym” organizmie – w hotelu
  • Zwiększenie komfortu pracy z gościem VIP
  • Wypracowanie i wdrożenie standardów
  • Ujednolicenie wiedzy pracowników

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia przeglądania i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony. Korzystając dalej z tej strony, potwierdzasz i akceptujesz używanie plików cookie.

Akceptuj wszystkie Akceptuj tylko wymagane