W styczniu Polska objęła prezydencję w Radzie UE. W hotelach zagości wielu polityków, oficjalne delegacje, goście VIP. Dla niektórych hoteli jest to codzienność, ale nie dla wszystkich. Z doświadczenia wiem, że nawet sam etap przygotowania takich wizyt, współpraca z ambasadami czy ministerstwem, bywa dla pracowników hoteli stresujące.
Zapraszam do śledzenia mojego profilu na Lin https://www.linkedin.com/in/dagmara-luczka-94278343/ i moją stronę internetową, gdzie będę publikowała w najbliższych tygodniach treści, skierowane dla pracowników branży hotelarskiej, które mają na celu nie tylko przygotowanie do obsługi gości VIP ale również wypracowanie najwyższych standardów obsługi gości w recepcji, restauracji, podczas pisania e-maili czy prowadzenia rozmów telefonicznych.
Przybliżę i przełożę na ludzki język zasady etykiety biznesu i protokołu dyplomatycznego, tak by sprawnie i bez zbędnego stresu obsłużyć każdą, nawet najbardziej oficjalną delegację i najbardziej wymagającego gościa.