Skip links

Etykieta w branży hotelarskiej

Pracujesz w branży hotelarskiej? Masz do czynienia z wymagającymi gośćmi, oficjalnymi delegacjami, gośćmi VIP? Sprawdź ile wiesz na temat najwyższych standardów obsługi gości VIP opartych na zasadach etykiety i protokołu dyplomatycznego. Zrób test i sprawdź:

  • Czy wypada powitać poprzez uścisk dłoni gościa VIP.
  • Co oznacza, w ustawieniu flag (dwie flagi), kurtuazyjne ustąpienie miejsca podczas oficjalnego spotkania polityków z Polski i USA (spotkanie w Polsce).
  • Gościom z jakiego kraju nie należy dawać upominku w formie alkoholu, lub grzecznie jest przekazać folder hotelu oburącz.
  • Po której stronie gościa powinien iść pracownik hotelu, prowadzący gościa VIP do apartamentu.
  • Jakiego zwrotu grzecznościowego powinien użyć concierge pisząc powitalną kartkę do Prezydenta Francji.
  • Co oznacza usadzenie gości w stylu francuskim.
  • Z której strony gościa serwujemy dania wyporcjowane.
  • Od kogo zacząć serwis dań podczas oficjalnej kolacji z udziałem gości VIP.
  • Który ze sztućców wskazuje kieliszek do białego wina.

Test jest dostępny na stronie w zakładce Testy lub pod linkiem:

https://projektowniawizerunku.pl/testy-sprawdz-swoja-wiedze-z-zakresu-etykiety-biznesu/

Powodzenia 🙂

 

 

Zostaw komentarz

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia przeglądania i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony. Korzystając dalej z tej strony, potwierdzasz i akceptujesz używanie plików cookie.

Akceptuj wszystkie Akceptuj tylko wymagane