Pracujesz w branży hotelarskiej? Masz do czynienia z wymagającymi gośćmi, oficjalnymi delegacjami, gośćmi VIP? Sprawdź ile wiesz na temat najwyższych standardów obsługi gości VIP opartych na zasadach etykiety i protokołu dyplomatycznego. Zrób test i sprawdź:
- Czy wypada powitać poprzez uścisk dłoni gościa VIP.
- Co oznacza, w ustawieniu flag (dwie flagi), kurtuazyjne ustąpienie miejsca podczas oficjalnego spotkania polityków z Polski i USA (spotkanie w Polsce).
- Gościom z jakiego kraju nie należy dawać upominku w formie alkoholu, lub grzecznie jest przekazać folder hotelu oburącz.
- Po której stronie gościa powinien iść pracownik hotelu, prowadzący gościa VIP do apartamentu.
- Jakiego zwrotu grzecznościowego powinien użyć concierge pisząc powitalną kartkę do Prezydenta Francji.
- Co oznacza usadzenie gości w stylu francuskim.
- Z której strony gościa serwujemy dania wyporcjowane.
- Od kogo zacząć serwis dań podczas oficjalnej kolacji z udziałem gości VIP.
- Który ze sztućców wskazuje kieliszek do białego wina.
Test jest dostępny na stronie w zakładce Testy lub pod linkiem:
https://projektowniawizerunku.pl/testy-sprawdz-swoja-wiedze-z-zakresu-etykiety-biznesu/
Powodzenia 🙂