Budowanie relacji służbowych
Budowanie relacji służbowych, to warsztat mający na celu przyjrzenie się obecnej kulturze budowania relacji w firmie i wypracowanie metod efektywniejszego ich budowania. Warsztat opiera się na metodach coachingowych, których zadaniem jest wypracowanie wspólnych celów, zdiagnozowanie kluczowych działań i metod budowania relacji z Klientami (i nie tylko). Warsztat skłania również każdego uczestnika do autorefleksji i świadomego zdefiniowania swoich własnych celów i prac nad udoskonaleniem relacji służbowych.
Zakresy tematyczne:
- Czym są relacje?
- Rola i znaczenie relacji służowych
- Korzyści z budowania relacji
- Oczami Klienta – czego oczekuje nasz Klient?
- Metody budowania relacji służbowych
- Analiza standu obecnego w firmie
- Obszaray do rozwoju
- Najczęściej popełnianie błędy przy budowaniu relacji
- Siła relacji osobistych
- Jak budować relacje przez telefon i e-mail?
- Netykieta
- Etykieta telefoniczna
W tym obszarze oferuję:
- Warsztaty dla firm
- Warsztaty indywidualne