Budowanie relacji służbowych


Budowanie relacji służbowych, to warsztat mający na celu przyjrzenie się obecnej kulturze budowania relacji w firmie i wypracowanie metod efektywniejszego ich budowania. Warsztat opiera się na metodach coachingowych, których zadaniem jest wypracowanie wspólnych celów, zdiagnozowanie kluczowych działań i metod budowania relacji z Klientami (i nie tylko). Warsztat skłania również każdego uczestnika do autorefleksji  i świadomego zdefiniowania swoich własnych celów i prac nad udoskonaleniem relacji służbowych.
Zakresy tematyczne:
  • Czym są relacje?
  • Rola i znaczenie relacji służowych
  • Korzyści z budowania relacji
  • Oczami Klienta – czego oczekuje nasz Klient?
  • Metody budowania relacji służbowych
  • Analiza standu obecnego w firmie
  • Obszaray do rozwoju
  • Najczęściej popełnianie błędy przy budowaniu relacji
  • Siła relacji osobistych
  • Jak budować relacje przez telefon i e-mail?
  • Netykieta
  • Etykieta telefoniczna
W tym obszarze oferuję:
  • Warsztaty dla firm
  • Warsztaty indywidualne