Event marketing


Event to bardzo skuteczne narzędzie do budowania reputacji firmy, oraz jedno z podstawowych działań promocyjnych. Polega na organizowaniu różnego rodzaju imprez masowych (wydarzeń), służących do realizacji określonych celów firmy wobec otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego, czyli klientów, decydentów, kontrahentów, środowisk opiniotwórczych. Dobrze zorganizowane może przynieść wiele korzyści, źle zorganizowane to strata pieniędzy, a co gorsza dobrej reputacji. Planując event należy dokładnie się do tego przygotować, poznać mechanizmy organizacji wydarzeń, cele i zagrożenia, by z pełną świadomością zabrać się za jego organizację lub świadomie koordynować pracę agencji eventowej.
Zakresy tematyczne:
  • Event jako skuteczny instrument promocji i budowania wizerunku
  • Eventy a strategia działania i promocji firmy
  • Event jako narzędzie do budowania wizerunku – jak wykorzystać to narzędzie
  • Rodzaje eventów i ich charakterystyka
  • Zasady planowania i organizacji eventów
  • Przygotowanie koncepcji i planu wydarzenia
  • Wybór charakteru wydarzenia i grupy docelowej
  • Data i miejsce
  • Dobór partnerów, współorganizatorów, patronów honorowych i współpraca z nimi
  • Przygotowanie budżetu wydarzenia
  • Patronaty medialne
  • Promocja
  • Formalne i prawne kwestie przy organizacji eventów
W tym obszarze oferuję:
  • Szkolenia dla firm
  • Konsultacje indywidualne
  • Wsparcie podczas wydarzeń specjalnych