Event to bardzo skuteczne narzędzie do budowania reputacji firmy, oraz jedno z podstawowych działań promocyjnych. Polega na organizowaniu różnego rodzaju imprez masowych (wydarzeń), służących do realizacji określonych celów firmy wobec otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego, czyli klientów, decydentów, kontrahentów, środowisk opiniotwórczych. Dobrze zorganizowane może przynieść wiele korzyści, źle zorganizowane to strata pieniędzy, a co gorsza dobrej reputacji. Planując event należy dokładnie się do tego przygotować, poznać mechanizmy organizacji wydarzeń, cele i zagrożenia, by z pełną świadomością zabrać się za jego organizację lub świadomie koordynować pracę agencji eventowej.
Zakresy tematyczne:
- Event jako skuteczny instrument promocji i budowania wizerunku
- Eventy a strategia działania i promocji firmy
- Event jako narzędzie do budowania wizerunku – jak wykorzystać to narzędzie
- Rodzaje eventów i ich charakterystyka
- Zasady planowania i organizacji eventów
- Przygotowanie koncepcji i planu wydarzenia
- Wybór charakteru wydarzenia i grupy docelowej
- Data i miejsce
- Dobór partnerów, współorganizatorów, patronów honorowych i współpraca z nimi
- Przygotowanie budżetu wydarzenia
- Patronaty medialne
- Promocja
- Formalne i prawne kwestie przy organizacji eventów
W tym obszarze oferuję:
- Szkolenia dla firm
- Konsultacje indywidualne
- Wsparcie podczas wydarzeń specjalnych